Τώρα, μπορείς να παραλάβεις τη παραγγελία σου εύκολα και γρήγορα, 24 ώρες την ημέρα, 7 μέρες την εβδομάδα!

Απόκτησε το αγαπημένο σου Apple προϊόν στο δικό σου χρόνο!

Τι μέγεθος πρέπει να έχει η παραγγελία μου;

Μπορείς να παραλάβεις μη ογκώδη προϊόντα & 1 τεμάχιο ανά παραγγελία.

Πόσο κοστίζει;

Η υπηρεσία είναι δωρεάν για παραγγελίες άνω των 49€ και 1,49€ για παραγγελίες κάτω των 49€.

Βήμα 1
Επιλέγεις κατά το checkout να παραλάβεις από το κοντινότερο ACS Smartpoint Locker.
Βήμα 2
Μόλις το δέμα σου φτάσει στο Locker της επιλογής σου, θα λάβεις ειδοποίηση με το PIN παραλαβής.
Βήμα 3
Παράλαβε τη παραγγελία σου και αν δεν την έχεις ήδη πληρώσει, μπορείς να το κάνεις στο τερματικό POS του Locker.

Σημεία Εξυπηρέτησης

Πώς μπορώ να πληρώσω την παραγγελία που θα παραλάβω από ένα ACS Locker;

Οι παραγγελίες που τοποθετούνται σε ACS Locker, μπορούν να πληρωθούν μέσω

• Πιστωτικής ή Χρεωστικής Κάρτας,
• IRIS,
• Κατάθεσης, αλλά και μέσω πληρωμής στο ενσωματωμένο POS του Locker μέσω κάρτας, την ημέρα της παραλαβής.

Yπάρχει όριο στο μέγεθος των αποστολών που τοποθετούνται σε ένα ACS Smartpoint Locker;

Ναι, υπάρχει όριο, καθώς οι θυρίδες των σημείων έχουν συγκεκριμένες διαστάσεις. Οι μέγιστες επιτρεπόμενες διαστάσεις των δεμάτων που μπορούν να τοποθετηθούν σε ένα ACS Smartpoint Locker είναι 37cm ύψος x 44cm πλάτος x 61cm βάθος και το μέγιστο πραγματικό βάρος είναι τα 10 κιλά.

Κατά λάθος έκλεισα την ανοιχτή θυρίδα του ACS Smartpoint Locker χωρίς να ολοκληρώσω την παραλαβή μου. Μπορώ να την ανοίξω πάλι;

Αυτό δεν είναι εφικτό. Το κλείσιμο της θυρίδας σηματοδοτεί την ολοκλήρωση της διαδικασίας και για αυτό δεν μπορεί να ανοίξει πάλι. Στη προκειμένη περίπτωση, χρειάζεται να επικοινωνήσεις με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών της ACS στο τηλ. 211 500 5264, το οποίο λειτουργεί Δευτέρα-Παρασκευή 09:00-19:00.

Mπορώ να αλλάξω το κινητό τηλέφωνο που είναι συνδεδεμένο με την αποστολή μου;

Η αλλαγή του δηλωθέντος κινητού στην αποστολή γίνεται μόνο κατόπιν έγγραφου αιτήματος από τον αποστολέα, καθώς ο αποστολέας φέρει και την ευθύνη καταχώρησης όλων στοιχείων του παραλήπτη της αποστολής.

Επέλεξα να παραλάβω την αποστολή μου από ένα ACS Smartpoint Locker. Πόσος χρόνος χρειάζεται για να φτάσει η αποστολή μου σε αυτό;

Ο συνήθης χρόνος για να παραδοθεί η αποστολή σου σε ένα ACS Locker, είναι 1-2 εργάσιμες ημέρες από την καταχώρηση της επιλογής του σημείου που επέλεξες. Με το που τοποθετηθεί η παραγγελία σου στο ACS Locker θα λάβεις σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει καταχωρηθεί στην αποστολή.

Τι χρειάζεται για να παραλάβω την αποστολή μου από ένα ACS Smartpoint Locker;

Για να παραλάβετε την αποστολή σας από ένα σημείο ACS Smartpoint Locker, απαιτείται να έχετε τον κωδικό αποστολής (10 ψήφιος αριθμός) και τον μοναδικό κωδικό PIN (4ψήφιος κωδικός) που σας έχει σταλεί με μήνυμα sms ή Viber.

Τι μπορώ να κάνω αν δεν βρίσκω τον κωδικό PIN που έχει σταλεί με μήνυμα sms ή Viber;

Σε περίπτωση που δεν μπορείς να εντοπίσεις τον κωδικό ΡΙΝ (4ψήφιος κωδικός) μπορείς να επιλέξεις την επαναποστολή του κωδικού μέσω sms ή Viber, στην αντίστοιχη επιλογή της οθόνης του ACS Smartpoint Locker, καταχωρώντας το κινητό τηλέφωνο που συνδέεται με την αποστολή σου.

Για πόσες μέρες μπορεί να παραμείνει η αποστολή μου σε ένα ACS Smartpoint Locker;

Ο χρόνος παραμονής αποστολής στα σημεία ACS Smartpoint Locker είναι συνήθως 5 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία που θα λάβεις τη σχετική ειδοποίηση με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχεις δηλώσει στην αποστολή. Μετά τις 5 ημερολογιακές ημέρες, η αποστολή μεταφέρεται στο κατάστημα ACS που εξυπηρετεί το συγκεκριμένο σημείο ACS Smartpoint Locker και παραμένει σε αυτό για άλλες 5 εργάσιμες ημέρες. Μετά την πάροδο των παραπάνω ημερών παραμονής στο ACS Smartpoint Locker και στο κατάστημα ACS, η αποστολή επιστρέφεται στο κατάστημα αποστολής.

Μπορεί να παραλάβει κάποιος άλλος την αποστολή μου από ένα ACS Smartpoint Locker;

Για την παραλαβή της αποστολής σου από ένα ACS Smartpoint Locker απαιτούνται ο αριθμός αποστολής και ο μοναδικός κωδικός ΡΙΝ, οι οποίοι αποστέλλονται με sms ή Viber στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλωθεί στην αποστολή. Εφόσον το επιθυμείς, μπορείς να μεταβιβάσεις τις πληροφορίες αυτές σε οποιονδήποτε τρίτο μπορεί να παραλάβει για εσένα.