iPlus
Το iPlus είναι ένα ολοκληρωμένο πακέτο προστασίας για iPhone, iPad και Apple Watch σχεδιασμένο από την iStorm, που προσφέρεται σε συνεργασία με τον ασφαλιστικό οργαvισμό Generali Hellas.
Προσφέρει ασφάλεια έως 3 χρόνια, παρέχοντας δωρεάν επισκευή της συσκευής εφόσον αυτή επισκευάζεται, αντικατάσταση με απαλλαγή και υποστήριξη από το Apple Authorised Service της iStorm.
Απόκτησε το iPlus, μέσα σε διάστημα 90 ημερών από την ημερομηνία αγοράς της συσκευής σου, δίνοντάς της το απόλυτο plus!
Για iPhone
iPhone 15 Pro | Pro Max iPhone 14 Pro | 14 Pro Max |
79€ |
iPhone 15 | 15 Plus iPhone 14 | 14 Plus |
79€ |
iPhone 13 Pro | Pro Max | 79€ |
iPhone 13 mini | 13 12 mini | 12 |
39€ |
iPhone 12 Pro | Pro Max iPhone 11 Pro | Pro Max iPhone X |
79€ |
iPhone 11 | 39€ |
Όλα τα υπόλοιπα iPhone | 39€ |
Για iPad
iPad Pro 11’’ M4 | Pro 13’’ M4 iPad Pro 12.9’’ 6th Gen | Pro 12.9’’ 5th Gen Pro 12.9’’ 4th Gen | Pro 12.9’’ 3rd Gen iPad Pro 11 4th Gen M2 | Pro 11’’ 3rd Gen Pro 11’’ 2nd Gen | Pro 10.5’’ iPad Air 13 M2 |
79€ |
iPad Air 11 M2 | Air 5 | Air 4 | Air 3 | Air iPad Pro 11 iPad mini 6 | mini 5 | mini 4 iPad 10th Gen | 9th Gen | 8th Gen 7th Gen | 6th Gen |
39€ |
Για Apple Watch
Apple Watch Ultra 2 | Ultra | 79€ |
Όλα τα υπόλοιπα Apple Watch | 39€ |
Τι καλύπτει το iPlus

Ζημιά από θραύση οθόνης. Επισκευή της συσκευής σου εφόσον αυτό είναι εφικτό ή αντικατάσταση συσκευής.
Στην περίπτωση αντικατάστασης υπάρχει η συμμετοχή σου με:
179€ για όλα τα Pro και Pro Max μοντέλα από το iPhone Χ και έπειτα, για τα iPhone 15|Plus και iPhone 14|14 Plus, καθώς και για το iPad Air με Μ3 chip και όλα τα iPad Pro με Μ1 chip και μεταγενέστερα.
99€ για όλα τα υπόλοιπα iPhone και iPad, καθώς για τα το Apple Watch Ultra και Ultra 2.
49€ για όλα τα υπόλοιπα Apple Watch.
-
Καταστροφή ή βλάβη από φωτιά.
-
Απώλεια λόγω κλοπής κατόπιν διάρρηξης ή ληστείας.
-
Βλάβη από επαφή με νερό.
Μετά την αγορά του iPlus
Ακολούθησε τις οδηγίες για τη αποδοχή των όρων ασφάλισης που θα λάβεις στο email σου.
Φύλαξε την απόδειξη/τιμολόγιο αγοράς της συσκευής & του iPlus, καθώς και τον σειριακό αριθμό και το μοντέλο του iPhone, iPad ή Apple Watch.
Τι δεν καλύπτει το iPlus;
Τυχόν απώλεια δεδομένων στην περίπτωση βλαβών που καλύπτονται.
Αξεσουάρ της Apple και τρίτων κατασκευαστών που τυχόν συνδέονται με τη χρήση του iPhone, iPad ή Apple Watch.
Σε περίπτωση ζημιάς
Επισκέψου ένα κατάστημα iStorm έχοντας μαζί σου τα παρακάτω:
1. Την καλυπτόμενη συσκευή
2. Το παραστατικό αγοράς (απόδειξη ή τιμολόγιο)
3. Το πιστοποιητικό ασφάλισης
4. Το έντυπο δήλωσης ζημιάς, το οποίο θα βρεις εδώ.
Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σου, παρακαλούμε να έχεις μαζί σου όλα τα παραπάνω έγγραφα και να έχεις συμπληρώσει το έντυπο δήλωσης ζημιάς.
Σε περίπτωση κλοπής κατόπιν διάρρηξης ή ληστείας
Επικοινώνησε με την Ασφαλιστική στο τηλ.210 8096100.
FAQ
Mέχρι πότε μπορώ να αγοράσω το iPlus;
Μπορείς να αγοράσεις το iPlus έως 90 ημέρες από την αρχική ημερομηνία αγοράς της συσκευής σου.
Αν το iPlus προστεθεί στο διάστημα των 90 ημερών, θα πρέπει να ελεγθεί η συσκευή;
Στη περίπτωση που το iPlus αγοραστεί στο διάστημα των 90 ημερών, είναι απαραίτητο να διεξαχθεί έλεγχος της συσκευής, προκειμένου αυτή να ασφαλιστεί.
Για πόσο καιρό μπορώ να ασφαλίσω τη συσκευή μου;
Έχεις τη δυνατότητα να επεκτείνεις την ασφάλιση για 2 ακόμα έτη, φέρνοντας τη συσκευή για έλεγχο, πριν τη λήξη του συμβολαίου. Η επέκταση μπορεί να γίνει έως 2 φορές ανά σειριακό αριθμό και ισχύει κάθε φορά μόνο για ένα έτος. Η ασφάλιση καλύπτει ένα ζημιογόνο γεγονός ανά χρόνο.
Τι ισχύει για τα ήδη υπάρχοντα συμβόλαια;
Για τα ήδη υπάρχοντα συμβόλαια, τα οποία δεν έχουν λήξει, ισχύει η δυνατότητα επέκτασης του συμβολαίου έως 2 ακόμα φορές, ύστερα πάντα από έλεγχο της συσκευής σε ένα κατάστημα iStorm.
Για επέκταση του ασφαλιστηρίου είναι υποχρεωτικός ο έλεγχος;
Ναι, σε κάθε περίπτωση επέκτασης του συμβολαίου, είναι υποχρεωτικός ο έλεγχος της συσκευής.
ΤΙ έγγραφα χρειάζεται να έχω μαζί μου σε περίπτωση ζημίας ή για επέκταση της ασφάλισης;
Θα πρέπει να κρατήσεις το πιστοποιητικό ασφάλισης, καθώς και την απόδειξη ή το τιμολόγιο αγοράς του iPhone, iPad, Apple Watch & του iPlus, καθώς είναι απαραίτητα για πιθανό αίτημα αποζημίωσης ή για επέκταση της ασφάλισης.
Μπορώ να ασφαλίσω μεταχειρισμένη συσκευή και αν ναι, τι ισχύει για την ασφάλιση αυτής;
Η δυνατότητα για ασφάλιση μεταχειρισμένων συσκευών αφορά μόνο iPhone και iPad. Με τον όρο μεταχειρισμένη νοείται οποιαδήποτε συσκευή, ασχέτως από που είναι αγορασμένη (αρκεί να δικαιούται service στην Ελλάδα), όπως και συσκευές αγορασμένες από την iStorm στις οποίες έχει παρέλθει των διάστημα των 90 ημερών. Για την ασφάλιση αυτών των συσκευών θα πρέπει να προηγηθεί έλεγχος βάσει των διαδικασιών που ορίζει η ίδια η εταιρία και δεν είναι δυνατή η πρόσθετη επέκταση για επόμενα έτη. Από την ασφάλιση μεταχειρισμένων συσκευών εξαιρούνται όλα ταApple Watch.