Service Before

Πριν φέρεις τη συσκευή σου στο service:

1. Κράτησε εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σου.

2. Απενεργοποίησε το Find My (https://support.apple.com/en-gb/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud)

  • Θα χρειαστεί να γνωρίζεις τον κωδικό του Apple ID σου για να απενεργοποιήσεις την εύρεση.

3. Φέρε μαζί σου το αποδεικτικό αγοράς της συσκευής, στην περίπτωση που χρειαστεί για την επισκευή. 

  • Μη ξεχάσεις να έχεις μαζί -εκτός από τη συσκευή- και τα περιφερειακά της Apple τα οποία ενδεχομένως να σχετίζονται με το πρόβλημα το οποίο αντιμετωπίζεις.

Πριν στείλεις τη συσκευή σου στο service:

  • Εάν το iPhone που θα μας στείλεις έχει ζευγοποιηθεί με κάποιο Apple Watch, θα χρειαστεί να κάνεις πρώτα αποζευγοποίηση του Apple Watch. Κατά την διαδικασία της αποζευγοποίησης, το Apple Watch θα δημιουργήσει ένα εφεδρικό αντίγραφο στο iCloud. Θα μπορέσεις να χρησιμοποιήσεις ξανά το Apple Watch σου, όταν έπιστρέψει το iPhone σου από το service μας.
  • Κράτησε εφεδρικό αντίγραφο των δεδομένων σου.
  • Πώς να κάνεις εφεδρικό αντίγραφο στο iPhone/iPad (https://support.apple.com/el-gr/118426)
  • Πώς να κάνεις εφεδρικό αντίγραφο στο Mac (https://support.apple.com/el-gr/mac-backup)
  • Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > Μηνύματα και απενεργοποίησε το iMessage.
  • Διέγραψε τα δεδομένα της συσκευής σου. 
  • Πήγαινε στις Ρυθμίσεις > Γενικά > Επαναφορά > Περιεχόμενο και ρυθμίσεις. Πιθανόν να σου ζητηθεί το Apple ID και το Password. 
  • Στην περίπτωση που η συσκευή σου δεν ανταποκρίνεται, μπορείς να διαγράψεις τα δεδομένα σου μέσω του iCloud.com. (https://support.apple.com/en-gb/guide/icloud/mmfc0eeddd/icloud)
  • Αφαίρεσε από την συσκευή σου την κάρτα SIM, θήκη ή μεμβράνη που ενδεχομένως να υπάρχει και κράτησε τον φορτιστή σου εκτός και αν το πρόβλημα σχετίζεται με την φόρτιση.